luni, 3 decembrie 2012

Ce kit distributie alegi pentru masina ta ?

Va spun direct :atentie la produsele contrafacute pentru ca kit-ul de distributie este unul dintre cele mai piratate repere. Produse neconforme, curele din material rigid fara elasticitate si role de proasta calitate in afara claselor de tolerante impuse sunt ambalate in cutii inscriptionate ca fiind originale.

Cati va puneti problema daca kitul de distributie ,pe care tocmai vreti sa il montati pe masina dvs., daca este de calitate si merita pus pe masina ?

Multi sustin ca e bine sa iti iei separate elementele, adica spre exemplu curele Conti, role INA si daca schimbi si pompa de apa ar merge Hepu sau mergi pe un kit Continental si ca nu este o diferenta mare la pret!

Pentru ca ajungi sa te zgarcesti si cumperi kit distributie ieftin si apoi observi ca maşina nu mai are putere cum avea, ca motorul merge neregulat, tremura, consuma mai mult sau se opreste in mers

Cati dintre voi stiti ca, cureaua de distributie, dupa un montaj corect, se intinde si se verifica intinderea cu un aparat electronic si un diapason ?

Stiati ca un kit distributie original este kitul facut de o firma la comanda unui producator de autoturisme pentru a servi drept prima echipare pentru produsele sale, de o calitate superioara fata de cea de pe piata de aftermarket.
Deci nu conteaza unde s-a montat kit-ul (in uzina sau in service) ci conteaza calitatea lui.

Stiati ca nu exista kit de origine exista doar kit distributie, spre exemplu:
-curea Gates (care pe langa ca scrie Gates are si sigla atat),Skf,Contitech
-rola intinzatoare Ina,Mapco, etc.
-pompa apa Hepu,Aitex, Salieri etc


Si va mai spun ceva : calitatea difera de la acelasi producator.indiferent de piesa. Spre exemplu la mercedes E Klasse Coupe din 2011 filtru original de combustibil este facut de firma MANN. Daca cumperi filtrul original cumperi o calitate, daca cumperi filtrul ambalat in pachet de MANN cumperi alta calitate, inferioara primului caz.
Va intreb : difera Mercedesul produs in Turcia versus Germania, sau VW produs in uzinele din Gemania versus Maroc.

Alt exemplu ar fi cu piesele la vestitul Logan : Monroe echipeaza Dacia la suspensie. Cumpara un amortizor in cutie de Dacia (adica original) si cumpara unul in cutie de Monroe (adica aftermarket). Vezi care se strica mai intai.
Importat!!! Diferenta vizibila intre doua repere identice facute de aceeasi firma pentru cele doua piete - aftermarket si original este aceea ca pe piesa de original pe langa sigla producatorului ( ex. MANN, TRW, GATES etc.) apare si sigla fabricantului de autoturisme ( ex. RENAULT, MERCEDES etc)

Cati dintre voi verificati dupa schimbarea distributiei daca va fost montat un kit distributie original?

Dati capacul distributiei jos sa vedeti? Sau doar aruncati un ochi la piesele vizibile?
In cazul in care crapa distributia dupa 2 ani sa zicem, nici garantie nu mai aveti, nici nu puteti dovedi ca vi s-au montat alte piese decat alea de le-ati comandat.
Credeti ca dupa un timp isi mai aduce aminte careva din service ce piese ofereau ei la schimbarea distributiei in ziua X? Sau daca isi aduc aminte, voi puteti dovedi ca erau o anumita marca, acele piese?

Asa ca, ochii mari.

comentarii

0 Responses to "Ce kit distributie alegi pentru masina ta ?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...